05.01.2006…

pitaju me…gdje sam…sto ne pisem…Neki me i pozeljeli… i ja sam Vas…
nego sutra je bas ono simpa (i vishe od toga) dan…pa sam Vas mislila izvijestiti…ali sam onda skontala…da vjerovatno necu imati atoma snage sutra uvecer ni da upalim komp a kamoli da tipkam…
a sada opet imam i previse vremena…energije tu i tamo (ne nisam -veceras- :)) radila nist bRezobrazno)
nego…danas Happy isla kod svoje Dragicke na rucak…i druuzenje… i tak bilo mnoogo lijepo…
i doista svakim danom sve sam vishe ubijedjena da su moji Prijatelji u nekom proslom zivotu bili Andjeli…i da je onda Onaj Gore odlucio da ih spusti na Zemlju…kako bi uljepsali ovozemaljski svijet…i nagradio me…postavljajuci ih za moje Prijatelje… loli Vas Happy naaaajvishe 🙂
nego… :))
vracam se Ja domu..kad hop cup… Musculo…ihhh otkad ga nisam vidjelaaaa…
-“pa hey Ti…”
-“eh super…evo ko ce meni uljepsati vecer…”
-“sto si fiiin…ev sad cu se zacrvenjeti…”
-“ne vjerujem…navikla si ti na komplimente…”
-“hehe…hvala…nego na trening?!”
-“ma da…raja u grad…ja na trening…ti iz grada…”
-“s rucka tacnije…a sta ces u gradu cetvrtkom…a kad nesto volis… vjerujem da ti nije nimalo tesko…”

-“moram ja provjeriti kako to ti igras bilijara…”
-“nema problema…osim ako se bojis da te jedna Djevojka ne pobijedi…”
-“ma kakvi…jos pogotovo Ti…bila bi mi cast…onda dogovoreno Ti i Ja i blijarski sto…” (Happy je svasta proslo kroz um u tom trenu…ali se srecom suzdrza) “a i kafu sam ti cini mi se duzan..”
-“pa sad…ko je kome duzan to ne znam…ali znam da je popili nismo…”
-“svakako da onda moramo…bilo bi steta da me ne vide u Ovakvom drustvu…”
-“bolje da ja idem…jos malo pa ces me naviknuti na komplimente…”
-“hehe…pa super…onda taman ne bi pozeljela da ides od mene…”

eh Moj Musculo…ne znas Ti kooooliko bih Ja voljela…da Te…
psssst…necu sad kasno je…a moze mi svasta pasti na pamet…
voli grli i ljubi
Vasa svakim danom sve Zbunjenija H@ppy 🙂

17 komentara

  1. @aly:hvala…drago mi je da ti se svidja post :*
    @pametna:mah…ne znam koliko ide dobro…on je promjenljiv..a ja jos gora…ma vidjet cemo…niko ne zna sta buducnost nosi 🙂
    @sue:hvaja… bubi te Blesica 🙂
    @orca:hhheh… :**
    @maca:hehhe…ma sjetio se Musculo…ali bih ja radje da se Neko drugi sjetio…ali hajde…meni daju prst ja bih odmah ruku…jesam li i u tome na stariju Seku… ljuuubim 🙂
    @woman:i ja Tebe…i grlim :))
    @amra:a Budalica…to si zaboravija…salim se… volim i ja Tebe :****
    @student:pa vidim dodali su me neki na MSN…pa et ak si jedan od njih bit ce mi drago da procaskamo… pusara 🙂
    @lelly:hvaaala…drago mi je da ti se svidja… :))
    @pcelicamaja:khkkh…ne bih o tome…u javnosti…to sam ostavila vasim mastama na volju…vjerujem da su bile i prekovremeno zapslene :**
    @cartman:hehhe…vidim ja bas masta proradila… cmoka 🙂
    @pussycat girl:i Tebi pusa veeelika :))
    @hiperaktivna:hehhe…potrudit cu se… bubim…
    @cradle:maaaasem dushi…i ljubiiim 🙂
    @firestarter:SAMO?? pa nemoj mi osjecanja vrijedjati… :/

Komentariši