222. veceras cemo za moju dushu…

“Zapjeeeevaaaalaaa sojka ptiiiica miiisliii zooora je…amaaan aaaman…”
heh :)) ma necemo…vjerujte ne biste da vam H@ppy “pjeva”…
nego…cemo opet i iznova odavati pocast…posebnoj i doista najljepsoj sorti ljudi…
Prijateljima…
odgojena sam da postujem instituciju Prijateljstva vishe od svega…jer Oni su tu kad letimo da s nama lete…i da budu na dnu i hrabre nas kada sletimo…
Moji Prijatelji…cine me ponosnom iz dana u dan…postovanjem, ljubavlju, razumijevanjem, ali i iskrenoscu…i znaju mi reci kada pretjeram i kada sam bezobrazna…pohvaliti ali i kritikovati…tu su da mi daju bezuvjetnu podrsku…
i uistinu…kada se Oni smiju- mene stomak zaboli od smijeha; kada Oni placu- Ja lijem krokodilske suze; kada Njih boli- meni je tri puta gore; kada su Oni nasekirani- moj zeludac jedva prezivi;
i svaka zamisao je Nasa…i hvala… volim Vas najvishe 🙂

naravno i Vi ste tu…moji Dragi Bloggeri…niko ne moze shvatiti koliko vi covjeku znacite dok to ne iskusi…pomogli ste mi u tako teskim trenucima…ohrabrivali…Vasa rijeci su bile bas Bloggerski Mehlem 🙂
Neki od Vas me znaju licno…Neki opet ce upoznati…a i bit ce i Onih koji ce poznavati samo dushu, srce i um H@ppy… najljepsa Vam hvala za sve 🙂

sutra je i Dan oslobodjenja Sarajeva- ne vjerujem da cu imati vremena nazalost da pisem- pa da izdvojim nesto moje o Najdrazem Gradu- Mom, Nasem Sarajevu 🙂

ljubi Vas
Vasa Apsolutno i Savrseno Sretna H@ppy 🙂

14 komentara

  1. @zbunjena:trudit cu se…naravno da je lijepo….odlicno… hvala 🙂 bubim…
    @kihotica:eh neka te…navrni cesce…da upravu si… cmoka 🙂
    @lelly:pusachaaa 🙂
    @maca:i ja Tebe puuuuuno…
    @pcelicamaja:naravno…na te sam i mislila 🙂
    @cagliostro:hehe…mah jednostavno dragi ljudi 🙂
    @djevojka:i onda kada ih pronadjemo treba ih cuvatiii… cmok! 🙂
    @cradle::****
    @gas:znam Draga…hvala Ti :* a nije…nego ne zasluzuje vishe ni spomena ovdje…ljubam 🙂
    @bubasvaba:jel’ da 🙂 hvala…ljub ljub 🙂

Komentariši