10 i vishe razloga zasto Te mrzim…

Mrzim nacin na koji pricas sa mnom
i kad mi tepas kad god stignes…
Mrzim to sto mi nedostajes…
Mrzim nacin na koji me gledas
i cudni sjaj u tim ocima najdraze mi boje…
Mrzim nacin na koji mi misli citas…
Ma toliko te mrzim da mi je muka
toliko i da gubim vrijeme posvecujuci ti ove stihove…
Mrzim kad me lazes…
Mrzim kad me nasmijavas
mah najvise kad me natjeras na suze…
Mrzim kad te nema u blizini
a jos vishe kad si tu…
Ali najvishe od svega mrzim
to sto te ne mrzim
Ma ni blizu, ma cak ni najmanje…
uopce te ne mrzim!

eh u pm…zaaaasto????

16 komentara

  1. @lunjo:hvala lijepa :o)
    @orca:mig mig 🙂
    @pussycat girl:eh pa ne znam bas… cmoka 😉
    @nostalgicarka:tacno tako Draga moja… ljuuubim te
    @mawa:ih tesko mnogo tesko…
    @maca:hehhe… hvala ti dushice moja… buuubi
    @alanford:eih cudo nisi neku zanimljivost na slici nasao? 😛
    @pcelicamaja:ne znam…doista ne znam…
    @lady from jupiter:hvala lijepa…i dobrodosla medju citaoce.. 🙂
    @lelly:mnoooogo hvala :))
    @zvijezdica:eh…da… cmokara

Komentariši